Hayrettin durmuyor, bir zam daha: Su fiyatlarına çifte zam

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Ali Öztunç, Kahramanmaraş’ta su fiyatlarına örtülü zam yapıldığını iddia ederek, “Hem doğrudan zam yaptı hem de dolaylı bir zam gerçekleştirdi” dedi.

Haber albümü için resme tıklayın

Öztunç, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; “Değerli Kahramanmaraşlı hemşerilerim büyükşehir belediyesi yeni bir zama imza attı.

ÇİFTE ZAM

Hem doğrudan zam yaptı hem de dolaylı bir zam gerçekleştirdi. Su fiyatlarına 2 defa zam yapmış oldu. Bakın su fiyatları 7’inci ayın 1’i 2020 yılı itibariyle ton fiyatı 3 lira 91 kuruş iken, şimdi 4 lira 44 kuruş oldu.

Bu doğrudan zam. Bide örtülü bir zam yaptı. Daha önce 1. kademe 20 tona denk geliyordu. Yani 4 kişilik bir aile 20 ton su kullandığı takdirde 3 lira 91 liradan su fiyatı ödüyordu. Şimdi 20 tonu 15 tona çekti. Yani 4 kişilik bir aile 15 tona kadar kullandığı su için 4 lira 44 kuruş para ödeyecek ton başına.

15 yon ile 20 ton arasında 5 tonluk farkını 2. kademe aktardı. Böylece 2. kamede su fiyatları da 6 lira 40 kuruş oldu. Yani Kahramanmaraşlılar 2 lira daha fazla ödeyecek.

Kademeyi 20 tondan 15 tona düşürerek, 5 tonluk bir kazanç elde ediyor. Buda yıllık 8 milyon lira Kahramanmaraşlıların cebinden paranın alınması demek.

Açıktan zam yapıyor, birde örtülü zam yapıyor. Kademeyi 20 tondan 15 tona çekerek çaktırmadan zam yapmış oluyor. Yazıktır günahtır” dedi.

HAYRETTİN YİNE SESSİZ

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör ise, her zamanki gibi konuya ilişkin herhangi bir açıklama yapmadı.

15 Mar 2021 - 13:47 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Elbistan Olay Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Elbistan Olay hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Elbistan Olay editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Elbistan Olay değil haberi geçen ajanstır.

06

Mehmet - 80 lerde hamza beyin yaptığı alt-yapı aynen duruyor.Gelen doğal ortamı bozuyor.Kaynarcanin haline bir bakin.Pis pis kokmaya başladı.Belediye yol ve su işine bakacağına milletin parasını parklara yatırıyor.Malatyaya gittim ve köyler bile asfalt ama bizim yollar yatla,suyumuz ise kokudan icilmiyor.Velhasil sahipsiz bir ilçeyiz.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 17 Mart 10:43
05

Nazım - 35 yıl önce yapilan kanalizasyon alt yapısına su faturasına ek birde KSUB Yanı kullanılmış suları uzaklaştırma bedeli altında haraç veriyoruz ama hizmet yok belediye başkanlarının billboardları süsleyen resimlerini işe gitmeyen belediye çalışanlarının masraflarını sponsor olarak illaki bizler karşılayacağız.masallah yollarımız da kaymak gibi gelip giderken bol bol dua ediyoruz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mart 23:10
04

Nacaroğlu Kenan - ??????hepsi buu konuş konuş yaz hiç değişiklik yok altta kalanin cani çiksin dur emesini bilmeyen bir toplumuz yazikkk inanin yazik daha 3.4 katina cikartmazsa yaziklar olsun. Büyük şehir aynen büyük yapiyor işte sayin hayrettin başkan devam et. Biz hak ediyoruz sizin suçunuz yok

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mart 17:52
03

Galalı - Sözün özü memleket bitik ve sahipsiz yollar çok kötü bir iki yerde falan değil elbistanın tamamının yolları berbat birinden kaçayım derken daha büyüğüne düşüyoruz çukurun ,

suya zam vergiye zam büyükşehirin borçlarını hiç hizmet etmediği ilçelere ödetiyor hayrettin üstelik bir açıklama dahi yok 10 milyon etmezse ayıp eder valla

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mart 01:04
02

Obalı - İyi oluyor az bile büyükşehir olmadan önce sıkıntı yoktu alkışlayan arkadaşlar nerede

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 15 Mart 20:44
01

Umut - Aslan yattığı yerden belli olur demiş atalar.bizim bu memleketin pisliği ne olacak yollardaki bozulma artık tuzak haline geldi vallahi yatacak yeriniz yok hiç utanmıyormusunuz.dogalgaz hattı çekilirken sokulen asfaltı bir kenara bırakıp şimdi o malzemelerle yolları tamir edebilirdiniz memleketimizin yollarının tamamı bozuk daha senesi dolmayan kışla caddesinin durumu vahim.boru hattını kırmızı toprakla doldurursan olacağı budur.doğalgaz hattını çeken firma fuller malzeme kullansa zarar edecekti tabi birilerini cebi dolacak diye bizim arabalarımızın canı çıksın değilmi

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 15 Mart 20:22



Anket Bugün genel seçim olsa oyunuzu kime verirsiniz?